“ روشهای ارائه خدمات پشتیبانی “

۱-خدمات پس از فروش تلفنی : در اکثر موارد، سوالات مشتریان از طریق تماس تلفنی با واحد پشتیبانی پاسخ داده خواهد شد و مشکل ایجاد شده به سرعت رفع می شود. ما با بهره گیری از کارشناسان مجرب حاضر در مرکز پشتیبانی، در ساعات کاری از طریق تلفن مشغول ارایه خدمات پشتیبانی و مشاوره هستند. وجود این سرویس که روزانه ده هاتماس مشتریان را پاسخگو است سبب اعتماد مشتری و رفع اشکال احتمالی در کوتاه ترین مدت است و از جمله پر طرفدارترین خدمات پشتیبانی می باشد.

کارشناسان واحد پشتیبانی (Support Center) فروشگاه آنلاين آنتي ويروس جي ديتا شاپ آمادگی ارائه پشتیبانی تلفنی در ارتباط با کلیه سوالات و اشکالات را دارا می باشند. مشترک می‌تواند از خدمات واحد پشتیبانی(Support Center) كه متشکل از پرسنل مجرب و متخصص که مسئولیت پاسخگویی به سئوالات و رفع مشکلات احتمالی مشترک را در ساعات اداری برعهده دارند، استفاده نماید.

۲-خدمات پس از فروش آنلاین : پشتیبانی از راه دور از جمله سریع ترین خدمات قابل ارایه به مشتریان در جهت رفع سریع تر مشکلات احتمالی است. در صورتی که مشترک به اینترنت پرسرعت مجهز باشد، این سرویس بدون مراجعه حضوری کارشناسان در محل مشتری و با استفاده از تکنولوژی جدید ارتباطات، قابل ارایه می باشد,در این روش بوسیله (Remote) وصل شدن به سیستم مشتری از طریق اینترنت، با استفاده از نرم افزاری که بر روی سیستم مشتری نصب می شود، می توان به سیستم مشتری دسترسی داشت و تمام نیازهای مشتری را پاسخ داد.

خدمات سرویس از راه دور شامل گستره ای از سرویس های اینترنتی می باشد که در طول ساعات اداری، امکان دسترسی بلافاصله به پشتیبانی و اطلاعات تخصصی کارشناسان واحد پشتیبانی را به 2 روش ذیل برای شما فراهم می نماید.

۱- از طریق (VPN Virtual private network) که دارای امنیت بالا و نیز سرعت قابل توجهی میباشد و به این وسیله میتوان به سیستم اصلی کارفرما (server) ریموت شد و درخواست های مشتریان مورد نیاز کارفرما را انجام داد .شایان ذکر است که این سرویس با هماهنگی (Network Administrator)مدیر IT قابل اجرا و پیاده سازی بوده و پس از اتمام کار نیز این ارتباط از طرف مشترک قطع خواهد شد .

۲- از طریق نرم افزار Teamviewerیک عملکرد از راه دور است که امکان اجرای گستره کامل و وسیعی از خدمات را از طریق اینترنت برروی سیستم شما فراهم می آورد.

به محض آنکه اتصال از طریق نرم افزار Teamviewerبا سیستم شما برقرار گردد، کارشناسان واحد پشتیبانی (Support Center) قادر خواهند بود تا با مجوز شما به سیستم دسترسی یابد و از آن طریق به ارائه خدمات بصورت زنده، تجزیه تحلیل اسناد، اجرای برنامه های تشخیصی یا حتی تصحیح یک اشتباه بپردازند. خدمات سرویس از راه دور با ارائه یک پشتیبانی سریعتر موجب کاهش چشمگیر زمان های وقفه و افزایش بهره وری و بازده نرم افزار می گردد.

كاربردهاي ارائه سرويس خدمات از راه دور شامل موارد زیر است:

  1. تشخیص از راه دور (Remote Diagnosis)

  1. بازرسی از راه دور (Remote Inspection)

  1. بررسی از راه دور (Remote Monitoring)

3-خدمات پس از فروش با ايميل : در اکثر موارد، سوالات مشتریان از طریق ارسال ايميل و پرسش و پاسخي كوتاه با كارشناس مربوطه رفع مي گردد.

این شركت با بهره گیری از کارشناسان مجرب حاضر در مرکز پشتیبانی، در ساعات کاری از طریق ايميل مشغول ارایه خدمات پشتیبانی و مشاوره هستند.

وجود این سرویس که روزانه دهها تماس مشتریان را پاسخگو است سبب اعتماد مشتری و رفع اشکال احتمالی در کوتاه ترین مدت است و از جمله پر طرفدارترین خدمات پشتیبانی می باشد.

ساعات كاري جهت پاسخگويي و ارائه خدمات:

از شنيه تا چهارشنبه 9 صبح  لغايت 21 شب

پنج شنبه از ساعت 9 صبح لغايت  شب 20

جمعه و ايام تعطيل از ساعت 10 صبح لغايت 17 عصر

 

“  جهت حفظ امنيت اطلاعاتتان حتما آنتي ويروس اورجينال كه داراي گارانتي و خدمات پشتيباني معتبر باشد را خريداري نماييد “